משלוחים:

  • בקנייה מעל 299 ₪, משלוח חינם עד הבית לכל חלקי הארץ.
  • בקנייה עד 299 ₪, משלוח בעלות 30 ₪.

*** עקב המצב הביטחוני ולאור אילוצי גיוס שליחים וכוח אדם בצו 8 בחברת המשלוחים, ייתכן ויחולו עיכובים בזמני המשלוח הנובעים מאילוצי גישה בחלק מהישובים.

 

* זמן משלוח - עד 7 ימי עסקים מיום הרכישה. למעט מקרים נקודתיים בהם יעודכנו על עיכובים.

* המשלוח מבוצע באמצעות חברת שליחויות חיצונית בימים: ראשון עד חמישי (לא כולל ערבי חג) החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד 22:00 בלילה.

 

התשלום באתר מתבצע באופן מאובטח באמצעות כרטיס אשראי.

אישור הזמנה - לאחר ביצוע ההזמנה באתר תקבלו מייל אוטומטי עם מספר הזמנה. החיוב יתבצע לאחר שהמוצר/ים אותר/ו למשלוח. ההזמנה שבוצעה מותנית באישור החברה תוך יום עסקים אחד ובהתאם לזמינות הפריטים המבוקשים במלאי.

 

מדיניות תשלומים:

עד 200 ₪ תשלום 1 ללא ריבית

מעל 200 ₪, עד 2 תשלומים ללא ריבית

מעל 400 ₪, עד 3 תשלומים ללא ריבית

מעל 600 ₪, עד 6 תשלומים ללא ריבית

 

החזרות / החלפות:

החזרות / החלפות יתאפשרו בהתאם להלן מטה, כנגד הצגת קבלה פיזית או דיגיטלית ע"י הלקוח במעמד ההחזרה / החלפה באחת מחנויות המותגים.

* החלפות - קיבלתם את המוצר והמידה לא מתאימה או שפשוט בא לכם מוצר אחר במקום ? ניתן להגיע לאחד מסניפי חנויות המותגים או באמצעות שליח עד הבית (בעלות 30 ₪).

להחלפת מוצרים שאינם נמכרים בחנויות המותג, יש לתאם החלפה בטלפון או בווטסאפ מול שירות הלקוחות. החלפה תינתן עד 14 יום מקבלת הפריט על פריט שלא נעשה בו שימוש. לא ניתן להחליף הלבשה תחתונה, תכשיטים ובגדי ים.

* החזרות וביטול עסקה - יתאפשרו עד 7 ימים מיום קבלת המוצר. ניתן לבצע החזרה עבור המוצרים שנקנו בניכוי עלות דמי המשלוח, באמצעות אחד מחנויות המותגים או באמצעות שליח עד הבית (בעלות 30 ₪).

בעת ביצוע החזרה בסניף, על הלקוח להגיע עם כרטיס האשראי שאיתו שולמה העסקה.

 

הפריטים יזוכו רק בתנאי כי המוצר יוחזר באריזתו המקורית יחד עם תוויות המוצר וללא שימוש בו. למעט מוצרים שלא ניתן להחליף / להחזיר על פי תקנות משרד הבריאות: הלבשה תחתונה (תחתונים/גרביים/חזיות, בגדי ים ותכשיטים).

במידה והמוצר פגום, לאחר בדיקתו באחד מסניפי הרשת ו/או בשירות הלקוחות, תקבלו עדכון לגבי החלפה / זיכוי. זיכוי בגין עלות המוצר יינתן עד 14 יום מתאריך הרכישה.

תשובה תינתן ע"י שירות הלקוחות עד 14 ימי עסקים מקבלת המוצר חזרה.

 

 

 

מדיניות החזרת מוצרים לעסקאות שבוצעו בחנויות:

  • ניתן לבטל עסקה עד 48 שעות מהמועד בו בוצעה, לא כולל ימי מנוחה.
  • ההחזר יבוצע באופן שבו בוצע התשלום. לא ניתן לבטל עסקה ששולמה בתווי קנייה / שובר זיכוי / כרטיס מתנה / דיירקט. במקרה כזה יינתן שובר זיכוי.
  • ניתן להחזיר / להחליף מוצר בכל סניפי הרשת בתנאי שהמוצר באריזתו המקורית, לא נפגם, לא נעשה בו שימוש ותווית המחיר לא הוסרה ממנו ובתנאי שההחזרה / החלפה נעשתה תוך 14 ימים ממועד הרכישה.
  • יש להציג הוכחת קנייה: חשבונית / פתק החלפה או כל הוכחה אחרת לפי החוק המעידה על ביצוע הרכישה.
  • מוצר שנרכש במסגרת מבצע יזוכה בהתאם למחיר ששולם בפועל בקופה.
  • לא יינתן החזר כספי / שובר זיכוי כנגד החזרת מוצר אחד שנקנה במסגרת מבצע משולב (כגון: 1+1 מתנה) ויש להחזיר את כל המוצרים שנרכשו בו.
  • אין החלפות / החזרות על פריטי הלבשה תחתונה ובגדי ים.
  • במקרה של החזרת מוצר בחלוף יותר מ-48 שעות ממועד הרכישה, יופק שובר זיכוי ובלבד שהחזרת המוצר נעשתה תוך 14 ימים ממועד הרכישה.

לחברי מועדון הלקוחות: ניתן לבטל עסקה עד 48 שעות ממועד הרכישה. אם המוצר המוחזר נרכש בנק', יופק שובר זיכוי בסך הנק' שמומשו. אם המוצר המוחזר נרכש בחלקו בנק', יופק שובר בסך הנק' שמומשו ויתרת הסכום תוחזר באופן שבו בוצע התשלום. חלפו 48 שעות מביצוע העסקה - יופק שובר זיכוי.